Cacastane

Iacătă au fost şi Castanele, mă rog, sărbătoarea lor. Cel mai important eveniment al orăşelului meu, Baia Mare. Groaznic eveniment, de fiecare dată. Dar parcă anul ăsta a fost mai naşpa ca niciodată. Ţigani, mici ţigăneşti, citez clătite superbune uriaşe, aur mult, maini pe fund, cocalari, piţipoance, pipi, poop, mizerie în general, chestii vărsate, bere ţigănească, puţe nespălate, jocuri de noroc, carusele de rahat, concerte mult prea jalnice. Pentru toate astea au f¤tut oamenii tot spaţiul verde din parc, si stadionul, nu ca mi-ar pasa de el. De Castane se văd feţe ca pentru prima dată, toţi oamenii ăia, sau dacă nu, o mare parte din ei, locuiesc într-o lume, într-o planeta, ba chiar într-un oraş cu mine. Toţi ies în evidenţă prin şukărime, şi totuşi îmi par nişte monştrii străini. De unde penaju meu au apărut toţi oamenii ăştia… Şi de când kurosul e specific ţiganesc??

Şi totuşi, am mers. E frustrant. Ştiam foarte bine că nu îmi place acolo…dar am mers. O formă de masochism. Oricum, sărbătoarea castanelor suuuuckkks big time!!!

P.S. Mă găsiţi non-stop pe Facebook, jucând Sorority Life. JOIN! I NEED SISTERS! WWHAAAHHAHAHAAAAAA!!!

1 comment: