Fotomodele de mici

Stiu ca au americanii o emisiune, un concurs de frumusete adresat fetitelor. Da, exact. Fetitelor cu varsta , daca nu ma insel intre 3 si 10 ani, parca. Nu as putea sa va spun exact, fiindca m-am uitat o data la emisiunea aia si m-am enervat de numa. Mi se pare jenant sa vezi cum niste parinti frustrati incearca sa isi indeplineasca visul prin copiii lor. Pai daca ai fost un incapabil in ceea ce priveste cariera ta, las-o naibii de treaba. Copilul tau nu e vinovat cu nimic. Poate unor fetite ajunge sa le placa toata chestiile alea, insa am vazut si fetite care plangeau de mama focului.
 
Concursul asta de frumusete, presupune ca aceste fetite, sa fie machiate, coafate, aranjate super sexy, exact ca un model adevarat. Eu una nu i-as face asa ceva fetitei mele. E altceva daca va alege ea meseria asta la un moment dat. Insa, in viata mea nu as putea sa o oblig sa faca ce nu vrea. Mi s-ar parea o magaraie din partea mea. Copilele astea sunt duse la solar, sau sunt facute cu autobronzant. Culmea e ca sunt si epilate. Cum mama ei de treaba sa epilezi o copila de cativa anisori?  Mi se pare o iresponsabilitate. Unele ajung sa castige foarte bine, si parintii investesc multi bani in cariera asta a lor sa zic asa, dar totusi. Sa le epilezi, sa le machiezi asa.... Vor ajunge in adolescenta sa arate ca niste batrane, daca nu sunt machiate. Arata exact ca niste papusi de portelan, de parca ti-e si frica sa pui mana pe ele.

No comments:

Post a Comment