Nervi intinsi la maxim

Sunt curioasa daca voi ati cunoscut persoane care sa aiba probleme cu nervii. Eu am cunoscut una singura. Si am realizat ca nu e bine sa stai la masa cu astfel de persoane. Nu de alta, dar niciodata nu stii cum vor putea reactiona. Cred ca as exagera daca as spune ca soacra are probleme cu nervii, nu are probleme, doar ca mi se pare ca nu e chiar, ma rog nu poti vorbi fara sa iasa urat cu ea. Nu eu, ci fiul sau.
 
Stiu sigur ca mama la un moment dat a avut probleme cu nervii. Dar asta doar din cauza stresului, si a faptului ca a avut nenumarate probleme cu fratele meu. Mai mult decat atat se gandea si la probleme mele de acasa. Dar cel mai grav a fost ca se lasa afectata de situatia de la serviciu, un loc de munca pe care ea il detesta si care a distrus-o psihic. Slava domnului acuma si-a revenit. Cea mai periculoasa persoana pe care am cunoscut-o, si care avea probleme din astea, a fost o fosta prietena de-a sotului. La un moment dat chiar ne-am mutat cu ea si prietenul ei. Mie mi se parea chiar draguta, individa.Si o vreme chiar ne-am inteles foarte fain. Dar dupa ce a trecut perioada de acomodare, au inceput si problemele cu ea. Am inceput sa vad ca e obsedata de curatenie. Daca eu aspiram covorul, ea venea dupa mine si facea din nou, dupa ce spalam aragazul, la fel, venea si il spala din nou. Si tot asa. Tin minte ca intr-o dimineata eram toti la cafea si radeam la o faza, spusa de ea. Dar am ras, tocmai pentru ca era foarte comica faza, nu am ras nicidecum de ea. Si apoi am observat ca la un moment dat ia cutitul de pe masa, si incepe sa urle ca il baga in noi, daca mai radem de ea. Nu m-am speriat, doar ca mi s-a facut mila de ea, fiindca ea chiar avea o problema serioasa cu nervii. Ulterior prietenul ei, ne-a povestit ca tot asa intr-o criza de nervi a iesit sa il caute intr-un club in pijamale. El iesise cu baietii, iar ea avea impresia ca e cu o femeie. Si pentru a-l verifica, in pijamale, s-a dus pana acolo dupa el. Alta data, tipul satul de problemele pe care le avea cu ea, a vrut sa-i dea papucii. Insa tipa a amenintat ca se sinucide. Astuia, nu i-a pasat si a lasat-o sa-si faca bagajele, el plecand in oras cu baietii. La intoarcerea acasa, a gasit-o pe individa, dormind in fata usii, pe jos. Ei stateau la bloc. Trist, foarte trist.
 
Am inteles ca azi, e mai bine tipa si ca intr-un final s-au despartit. Sper doar ca ea sa-si gaseasca linistea si sa nu mai aiba probleme cu nervii prea curand. Sau macar sa-si urmeze tratamentul.

No comments:

Post a Comment