Revenind la iubire

Cum as putea defini acest sentiment profund? De fapt iubirea este cu siguranta mai mult decat un sentiment. Cand iubesti cu adevarat, o multitudine de stari “roiesc” in jurul tau.

Cred ca este adevarata vorba care spune ca te poti indragosti de mai multe ori in viata dar cand iubesti cu adevarat se intampla doar o data. Cel putin asa a fost in cazul meu, pot spune ca m-am indragostit  de diferite persoane dar dragostea adevarata a aparut mult mai tarziu, gasindu-ma matura constientizand ceea ce simt dar totodata lasand loc de gramul acela de plutire, extaz, euforie stari ce devin primordiale cand esti indragostit. De aceea cred ca oricine s-ar bucura si s-ar simti norocos, ca dupa o serie de relatii esuate, sa apara cineva exact asa cum si-a dorit,nu perfect dar intr-adevar jumatatea fara de care nu-si mai poate continua viata, nu mai poate trai.

E greu si pare imposibil atunci cand suferi sa o iei de la capat dar cred ca fara suferinta nu am realiza cat de importanta e dragostea pentru a ne simti impliniti. Doar cine nu sufera indeajuns nu constientizeaza ca persoana de langa el poate nu e cea de care are nevoie, si nu stie cum s-o ia de la zero,  recapatandu-si increderea in sine si in cei din jur. E drept, ca la inceput tuturor ne este greu, dar vointa ne va fi alaturi intotdeauna.

Recunosc ca in ceea ce ma priveste, dragostea am descoperit-o pe parcurs fiindca aveam deja in spate multe dezamagiri si imi pierdusem increderea in barbati, si nici prin cap nu-mi trecea sa am o noua relatie. Dar Dumnezeu a avut grija ca exact atunci cand ma asteptam mai putin sa-mi scoata in cale un om extraordinar, cald, bun, intelegator si generos care ma completeaza.

La inceput am fost doar amici, m-a ascultat, apoi si-a luat inima-n dinti si mi-a marturisit ceea ce simtea...Am fost sceptica o perioada in privinta relatiei noastre, am avut momente in care am vrut sa pun punct dar am ajuns sa-l iubesc asa cum n-as fi crezut vreodata si sa apreciez doar persoanele care merita cu adevarat. E foarte important sa analizezi persoanele de langa tine.

Acum dupa ce am amandoi ca iubirea, increderea, comunicarea si sinceritatea sunt vitale pentru noi, suntem un INTREG. S-a creat o legatura indistructibila intre noi.

In consecinta, vreau sa-i sfatuiesc pe tinerii care inca nu si-au gasit jumatatea, sau sufera, sa fie optimisti si rabdatori deoarece fiecare om isi are perechea undeva in lumea asta si mai devreme sau mai tarziu o va intalni cu siguranta.

No comments:

Post a Comment