Viseaza si va deveni realitate!

Intotdeauna am fost de parere ca indiferent ce vis ai purta in minte si suflet, daca vei crede cu adevarat in el.....din tot sufletul...la un moment dat ti se va indeplini! The universe has a funny way to make your dreams come true!
De mica, de cand am descoperit filmele americane si m-am “indragostit” de limba engleza, mi-am dorit sa vad America! Sa ajung pe taram american, sa gust putin “the american dream”, sa vad cladirile care se pierd printre nori, sa ii cunosc pe americani. Visam, fara a sti exact cand va fi realizabil acest vis!
Acum 2 luni, scumpul meu prieten....mare amator de calatorii.....cauta pe net bilete pentru o calatorie imaginara si a ajuns la o pagina cu bilete pentru New York (el fiind deja de 2 ori in State -norocosul). La un moment dat, ridica ochii din laptop si ma intreaba duios “Iubire, ce zici daca mergem in America anul acesta?”. In secunda doi....am belit ochii, am cascat gura, mi s-a zburlit parul in cap! “Poftim, ce ai zis?” – “Mergem in America? Platesc eu tot!” – “DAAAA! Clar! Cand, unde, cum???” 
Si uite asa.....in 10 zile eram prezenta la Ambasada SUA la Bucuresti, in 2 zile aveam viza pe 10 ani si in 2 luni urmeaza sa imi iau zborul catre  o lume la care visez din copilarie! Sper din tot sufletul ca totul sa fie pe masura asteptarilor mele!

No comments:

Post a Comment