Dragoste de bunici

Au ajuns si parintii mei bunici. M-am speriat putin, fiindca nu stiam cum vor reactiona. De exemplu cand am ramas prim oara insarcinata, mama, a avut un soc, s-a panicat si imi repeta incontinuu, ca nu o sa ne descurcam financiar, sub nici o forma. Vreo doua saptamani, tot asta mi-a zis. La a doua sarcina, nu doar mama, s-a amabalat ci si talat meu. De data asta nu am putut sa fiu calma, si m-am consumat. Muuuult. Prea mult. Insa pe parcursul sarcinii, s-au dat pe breazda cum se zice.

Azi, ii vad schimbati. Cand ii vad cum se comporta cu fetele, mi se umple inima de bucurie. Mai ales tata. Nu exista moment in care sa nu ma intrebe de fete. Si nu exista zi, in care sa vina in vizita si sa nu le aduca ceva. Mi-am dat seama, ca ei acum retraiesc copilaria mea, prin ele. Iar camd raman fetele, peste noapte cu ei, se simt impliniti. Desi e foarte obositor pentru ei. Mai ales, fiindca cea mare, e rasfata de ei, prea mult.  Tin minte ca la un moment dat, i-am rugat sa nu o mai rasfete asa mult, fiindca le va cunoaste slabiciunile. Nu m-au ascultat. Iar acum trag ponoasele.
        
Au participat si la prima serbare a fetitei. Mama a fost foarte incantata, ba chiar i-a facut si rochita de serbare. Acum, i-a facut si un costum popular. Ii cumpara rochite, multe. Cu rost si fara rost.tata in scgimb ii cumpara dulciti, si fructe. Si o duce cu el peste tot. O lasa chiar si la volan, cand mergem la tara.degeaba insist sa nu o mai rasefete atat, fiindca fac asta degeaba.

No comments:

Post a Comment