Importanta blogingului pentru mediul de afaceri

Care este motivatia de a scrie posturi pe blog? De a produce continut care va conduce traficul inapoi la blog sau site, mai degraba decat a se baza doar pe optimizarea motorului de cautare? De a fi inaintea jocului cu afacerea in Social Media si de a construi noi conexiuni sau solidifica relatiile deja existente?
Sau poate, pur si simplu, bloging-ul este o activitate incredibil de plina de satisfactii mai ales atunci cand veti incep sa apara vizitatorii carora le plac posturile si actioneaza ori comenteaza la ele? In timp ce obiectivul pentru a scrie posturi pe blog poate fi subiectiv si individual, obiectivele afacerii nu ar trebui sa fie la fel. Iata ideile cele mai recomandate la care ar trebui sa adere blogurile pentru a avea succes.
Bloging-ul a devenit una dintre cele mai populare activitati online, in ultimii ani, ca urmare a unei perioade indelungata a publicarii de continut care a fost predominant domeniul de jurnalisti si romancieri. Astazi, oricine poate scrie continut propriu, publica sau partajati online, fie ca este vorba despre casnice, intreprinderile de productie in masa sau micile firme ale proprietarilor de afaceri in SEO si internet marketing, toate impartind spatiul online. Oamenii acum accepta, in primul rand, ca exista persoane cu o pasiune naturala pentru scris, chair daca este sau nu este ceva ce fac in mod profesional. In mod general vorbind, blogerii sunt apreciati mai mult pentru faptul ca ei se pot identifica cu oamenii normali si impartasi experiente prin munca lor.

Ce inseamna cititorii tinta si ce isi doresc?

Intelegerea nevoilor si motivatiilor nu numai ale oamenilor care citesc blog-ul, dar, de asemenea, ale posibililor adepti care comenteaza pe el, este secretul bloggingul de succes. Si, acestia prezinta o sansa reala de a fi considerati ca o autoritate in industria de profil. In loc de a concura cu altii, blogerului nu ii va fi teama de a fi el insusi - acest lucru il va asigura ca produce un continut original si o voce autentica, care este in cele din urma ceea ce va face auzite ideile sale si de a fi cineva pe care oamenii simt ca doresc sa il cunoasca, in afaceri sau serviciile sale care vor deveni de interes pentru ei, de asemenea.

In timp ce comentariile pe care le va scrie va ajuta acest proces de-a lungul promovarii, o strategie online va contribui in mod semnificativ. O cautare si o analiza instrumentata este recomandata, aceasta monitorizeaza si masoara ceea ce spun oamenii (continut generat de utilizator) despre compania resepctiva, industrie etc. in cele peste 100 de canale de social media, inclusiv Twitter, YouTube, Facebook si Google+. Retelele sociale vor agrega apoi acest continut intr-un singur flux de informatii si, ca rezultat, vor trimite alerte zi de zi catre centrele mass-media sociale, permitand utilizatorilor sa tina evidenta tuturor activitatilor in timp real si de a raspunde, daca este cazul.

Niciodata sa nu se subestima importanta opiniei cititorilor. Angajamentul vizitatorilor este un test de turnesol pentru cat de valoros este considerat continutul si evaluat de catre cititori si adeptii sai.
In cazul in care nimeni nu interactioneaza cu blogul, cel mai probabil, nu va face nimeni. afaceri sau favoruri persoanei sau companiei respctive. Si, daca acestia sunt interesati, atunci blogerul e pe cale de a deveni un influentator cheie in industrie si pe care Google, cu siguranta, il va rasplati pentru reputatia sa.
Social Media este despre rezolvarea problemelor oamenilor, cu alte cuvinte, ofera raspunsuri la intrebarile pe care le-ar putea avea, empatizand cu ei si ajutandu-i pentru a rezolva miile de probleme care ar putea fi in cele din urma reprezenta intelegerea obiceiurile lor online si activitatea utilizatorilor finali. Daca sunt in cautarea unui produs sau serviciu, in cautarea de raspunsuri la o intrebare arzatoare pe care, daca o rezolva, ii va face sa recomande afacerea respectiva si sa devina un ambasador de brand sau de a relationa cu ei si sa asculte ce au de spus, pur si simplu. A petrece timp luand in considerare tipul de relatie pe care ar dori clientii sa o dezvolte cu persoana sau firma respectiva pentru a se asigura ca tot continutul ofera cele mai eficiente si orientate mesaje.

In timp, blogul va atrage treptat (sau rapid daca se actioneaza foarte bine!) noi adepti (cu exceptia cazului in care se neglijeaza continutul sau) de exemplu, prin comentarii, retweet-uri, retele sociale, Google+ si asa mai departe, aceste lucruri influentand traficul site-ului si ranking-ul in motorul de cautare.
Principalul motiv pentru aceste avantaje este faptul ca cititorii se angajeaza in analizarea continutului prin comentarii si schimbul cu propriile lor canale de social media care permit motoarelor de cautare sa masoare dovada reputatiei, cu alte cuvinte a demonstrat ca continutul respectiv are unele avantaje pentru vizitaori si autorul e considerat o voce demna de urmat in industria sa in termenii impusi de media si audienta pe nisa in cauza. Beneficiul acestui lucru? In cele din urma, Google, Bing si alte asemenea motoare vor creste rank-ul blog-ului si site-ului in cautarile online.

Se pot produce, de asemenea, rapoarte personalizate in Google Analytics pentru a urmari care sunt mesajele care rezoneaza cel mai mult cu oamenii si care sunt cele care departeaza de marca si distorsioneaza activitatea companiei in consecinta. Paginile de Facebook si LinkedIn ale firmelor, pentru a numi doar cateva site-uri de renume au, propriile lor sisteme de analiza incorporate care permit sa se faca acelasi lucru si, in continua evolutie, sunt la fel de usor de utilizat si usor de inteles ca instrumente de monitorizare a influenta continutul.

No comments:

Post a Comment