Spaima

Ma culcasem in seara aceea cu nervii intinsi la maxim, dupa o zi de munca obositoare, marcata de tensiuni si de discutii contradictorii. Adormisem pe loc, cum se intimpla atunci cind treceam prin asemenea situatii. Nu stiu cit am dormit, daca am visat, imi amintesc doar ca am deschis ochii ( trecuse de miezul noptii!), simtind o greutate apasatoare pe piept. Eram treaz, judecam, imi dadeam seama ca greutatea aceea era un om ( ceva viu, cu respiratie! ) ) sau un animal ( fiindca simteam asprimea blanii!),iar eu ( nu stiu de ce!) eram incremenit, neputind schita un gest. Dupa o vreme am inceput sa ma zbat, sa gem, sa dau din picioare, reusind, in sfirsit sa ma eliberez, sa sma ridic din pat. Am aprins luminile in toata casa, am cautat peste tot ( chiar si prin sifoniere! ), dar n-am vazut si n-am gasit pe nimeni. Fusese un vis, un preinfarct sau ceva real ( cu conotatii paranormale!), m-am tot intrebat din ziua aceea, ba chiar am mai intrebat si pe altii. Nimeni n-a stiut ce sa-mi raspunda ( unii au ridicat nedumeriti din umeri, altii au inceput sa ma ocoleasca !).

No comments:

Post a Comment